Seara de film #5

În ultima vreme nu am avut timp să mă uit la filme, însă în dimineața asta s-a ivit ocazia. Motivul a fost simplu: nu aveam internet. Cum nu pot să joc nimic (toate jocurile sunt în rețea pe care le am), nu putea să citesc nimic (toate feed-urile sunt online), nu mi-a rămas decât să mă uit la un film.

Da, ar mai fi fost și varianta să ies din casă.

Dead Man Down (2013)

Am vrut să mă uit la filmul acesta doar pentru că era cu Colin Farrell. Mi-a plăcum cum a jucat în In Bruges și în London Boulevard.

Pe lângă el mai sunt în film: Noomi Rapace, Terrence Howard și Dominic Cooper. Din categoria oamenilor mai cunoscuți.

Filmul, după cum era de așteptat, este despre un om care caută răzbunare după ce familia i-a fost omorâtă. Ghici cine e ăsta? Colin Farrell!

Trebuie să omoare vreo 30 de oameni la finalul filmului și să plece cu fata. Probabil de asta mi-a plăcut In Bruges și London Boulevard, se terminau altfel. Speram că o să moară și în filmul acesta, nu a fost să fie.

Aaaa și nu v-am zis cireașa de pe tort. În film el este ungur și îl cheama Lazlo, dar lucrează sub acoperire cu numele de Victor. Când te uiți la un film cu un ungur care vrea răzbunare, jucat de Colin Farrell și acțiunea se petrece în America, înseamnă că chiar nu ai ceva mai bun de făcut.

Bonus: Colin cu o față de “am uitat să trag apa la budă” și o cipilică de homeless în cap.

dead-man-down-3

Lasă un comentariu